Tuesday, August 31, 2010

orang dan stress exam...

1. ORAng
makin lama aku d u nie, makin ramai aku kenal org.. dan makin aku taw perangai mereka satu. ada yg suka kikis duit org dgn cara pnjam tapi tidak bayar2 *susa owHH klo tida bayar utang nie.karang klo mati, sapa nak bayar*. ada juga aku kenal org, tegur sikit suda mara2..ai, tegur tu utk kebaikan ko bha.. ada juga org yg tidak pndai pam2 perasaan org.. dia ingat dia jak raja, seolah2 dia bole kuasai dunia.. yayyyyyyyy...susa nya...
ada juga org aku kenal, time da susa punya lha "angel", time ada jak duit da, perangai tue, palis2...aku pown susa maw tafsri da tue, binatang kha atau bintang...cuma aku yakin, sem depan memang aku tidak akan layan da sebaik sem ini.biarkan lha sem ini merupakan "paradise" bagi da..tapi kawan, kita tgk sem depan...sapa akan bahaskan nasib ko d khalayak ramai karang..suda tentu, bukan aku salah seorg manusia tersebut. minta lha genk2 ko utk bahaskan nasib ko ya...

2. stress exam..
sem nie merupakan stress nya kurang..coz aku suda belajar dari kesilapan yg lalu..akue taw suda mana kesalahan aku, apa sepatutnya langkah yg perlu aku tempu..oleh itu, terima kasih sem lalu.exam, bukan suatu rahsia lagi*iklan safi rania gold*.ahhahha...
exam, aku yakin aku mampu merempuh anda...tapi, fokus dulo utk midterm kimia utk hari khamis nie..doakan aku semoga bjaya...

1 comment:

  1. part iklan safi rania gold tu ak suka...hahaha..

    ReplyDelete