Tuesday, November 15, 2011

Berpisah kita juga akhirnya






selama tiga tahun bersama. aku rasa macam sekejap jak kita bersama ni. pertama kali pertemuan kita di kedai kaca mata. pertama kali aku lihat kau, terus aku jatuh cinta. huhuhuhu....aku bawa kau balik, dan kita terus bermesraan selama tiga tahun. tapi mungkin disebabkan kau lebih disayangi, kau jalan dulu.
REST IN PEACE my glasses..aku bukan curang, tapi aku terpaksa cari sepasang kaca mata untuk membantu aku belajar.. segala ingatan yang kau bawa dengan aku akan aku simpan sampai bila-bila

4 comments:

  1. Replies
    1. yup~~ saya sangat sayang kan glasses nie.. huhuuhuhuh

      Delete
  2. paah dah spek... biler nak update lagi nih... done follow u - Noob

    ReplyDelete
    Replies
    1. sibuk lha skrg nie.. sibuk training.. huuhuhuh

      Delete