Wednesday, September 1, 2010

RAYA TAHUN INI

raya tahun ini lebih bermakna bagi aku. aku dapat rasakan bahang raya tahun ini. tahun lalu, hambar, sedih, marah2(aku masi kenal alam u), assignment kasi tangguh2.

tahun 2010 ni, byk melakar kisah yg betul2 indah. kalau sem 1 09/10, malam org bertakbir, aku pegi buat assignment sampai ke subuh. lepas tue, bgn pukol 10 *tak sembahyang raya*..em, aku maw salahkan siapa? sudah tentu aku salahkan diri aku yang baik bak "angel"..melindungi orang kunun...~~~lalalalla..tapi, ndak kisah lah..perkara tue sudah lama berlalu... aku bukannya marah terhadap mereka2, cuma marahkan diri yg tlalu lurus mengikut arus d alam u nie..

tahun 2009, masalah ibu aku yg ndak dpt bjalan. sedegil2 aku, sekeras2 kepala aku nie (wlopown sudah berapa kali terhentak batu d sg time terjun d sg), tetap juga mengalirkan air mata bila ibu d depan mata tidak mampu utk berjalan. suda pasti tekanan nya berlainan. susa maw tuliskan dgn perkataan. tapi, aku betul2 harap ini khilaf dari ALLAH S.W.T supaya aku bersyukur bha..at least aku masi mempunyai ibu walaupun doktor kata harapan untuk berjalan semula tue adalah sangat2 tipis.. alhamdulillah, tahun nie, ibu aku mampu untuk berjalan semula.. itu yg aku tggu2 selama nie..penantian memang satu penyeksaan, tapi klo kita sabar..memang berbaloi...

tahun nie juga, keluarga kami berkumpul semua..yahoooooooooooo....*sem lalu, mcm kurang ar..*
abg aku dari kedah suda abez belajar, adik aku suda pasti balik coz maw makan durian*ntah2 ndak sempat da makan*, eheheheh..aku, suda tentu aku balik..aku maw pegi rumah dino makan cheese kek yg sedap dan lazat tsebut..yum2..pasti nya akue berjalan dgn kawan kelas aku, hajah*klo da maw,..*... ahhaha...


overall, epi2 kita raya nie..do not stress2 ar...*kasi siap assignment jugak aku time raya nie taw*

No comments:

Post a Comment