Thursday, September 2, 2010

tik tok..tik tok...

em..nie bukan lha maw promo lagu keysha-tik tok tue.. ahahah..aku maksudkan d cnie ialah masa. semua kawan2 aku tak sabar2 sudah utk bertemu family mereka. ya lha kan, berapa lama sudah tidak bertentang mata. hanya telefon sahaja yang digunakan sebagai penghubung *yg tak pernah hubungi family tue, lain kes ar*..

tik tok..tik tok
baru jak tadi aku bermati-matian berjuang utk menjawab soalan mid term kimia..memang sah lah aku nie perlu byk study lagik. pengiraan jak aku okey, masuk jak bab esei..hampeh+habuk..ahhaha...nie lha wajah2 ceria time ambik soalan kimia tadi..

nha..tenung, jgn tak tenung.. ambik feeling kjap..:p

.
lepas abez exam plak, seolah2 bumi memang meraihkan kemerdekaan kami utk exam kimia tue.. ahhahah..hujan punya lebat..rasa maw bersampan jak time hujan tu..hujan memang lebat ar..yg pasti, ramai yg basah, tak payah mandi kalau sampai rumah sudah.. ahahha










ramai jugak ar budak2 tersangkut.. nasib baik lha ada bus ini..mampu menyelamatkan keadaan yg sememangnya seolah2 perang sudah d bus stop tue.. ahahahha.

overall, setiap hujan ada pasti ada keindahannya.. eheheh...nie lha keindahan d sebalik hujan*time dlm bus nie...ehehehhe*



gambar akue ambil dari tingkap bas
menggunakan fungsi makro.

pa2 pown,malam nie sangat sesuai utk suatu tidur yg panjg.. ehehhehe

No comments:

Post a Comment